Dane Nielsen Audience Measurement, pozyskane przez portal Wirtualnemedia.pl, wskazują, że pierwsze trzy odcinki jedenastej serii zgromadziły średnio 1,54 mln odbiorców. Udział stacji w rynku telewizyjnym wyniósł 13,82 proc. wśród widzów oraz 11,87 proc. w grupie komercyjnej (16-59 lat).
Największe zainteresowanie wzbudził trzeci odcinek, emitowany 29 września, który przyciągnął 1,65 mln osób. Niemniej jednak całościowo seria pozostaje w tyle za wynikami z jesieni ubiegłego roku, kiedy to program śledziło średnio 2,14 mln widzów, co przekładało się na 17,64 proc. udziałów w całej grupie i 15,26 proc. w grupie 16-59.
Analizując przyczyny tego spadku, nie można pominąć sytuacji powodziowej w Polsce, która skupiła uwagę odbiorców na kanałach informacyjnych. Więcej tu: https://kultura.onet.pl/telewizja/rolnik-szuka-zony-traci-widzow-cala-seria-prezentuje-nizsze-wyniki/pxtmt49